Klachtenregeling
Het zou kunnen gebeuren dat je niet tevreden bent en een klacht hebt met betrekking tot de werkzaamheden die ik verricht. In dit geval wil ik je vragen in eerste instantie met mij het gesprek aan te gaan om te kijken hoe we daar samen uit kunnen komen. Je kunt dit op de volgende manieren kenbaar maken:
- Je spreekt mij direct aan of belt mij op telefoonnummer 0612936149
- Je neemt per mail contact met mij over je klacht. Binnen een week neem ik contact met je op om een afspraak te maken.
Als kindercoach zal ik alles in het werk stellen om je kind goed te begeleiden. Indien het toch voorkomt dat je een klacht hebt, bijvoorbeeld omdat je vindt dat je kind rechtstreeks in zijn belang is getroffen door een handeling van mij, kan over die handeling een klacht worden ingediend door jou als ouders/verzorgers. Wanneer je jouw klacht met mij communiceert zal ik uiteraard mijn best doen om tot een goede oplossing te komen.
Als wij er samen echt niet uit komen dan kun je contact opnemen met een vertrouwenspersoon bij AKJ 088 555 1000. Mocht dit ook niet leiden tot een goede oplossing dan kun je nog gebruik maken van de klachtenprocedure van de SKJ. Als geregistreerde professional ben ik terug te vinden in het openbaar register.